Sök:

Sökresultat:

4110 Uppsatser om Marketing Communications Planning - Sida 4 av 274

Rothenburgsort - en urban trädgårdsstad

Stadsförnyelse i innerstadsnära läge. Utarbetning av en strukturplan för stadsdelen Rothenburgsort i Hamburg.

Vägen till framgång : hur kommuner använder sig av livsstilsmarknadsföring och platsmarknadsföring som differentieringsmetoder

The purpose of this essay is to examine how the two Swedish municipalities, Sigtuna and Nyköping, work with marketing. The study has primarily focused on how these two municipalities worked, consciously or non-consciously, with lifestyle marketing and place marketing. The research-questions that this essay wants to answer are;What is lifestyle marketing and place marketing?Do municipalities use these types of marketing, and who is this marketing directed to?How and why does municipalities use lifestyle marketing and place marketing?To answer these questions, phone interviews were conducted with several important employees within the two municipalities. The results of this study show that the different municipalities have both been using lifestyle marketing, but on different levels, in Sigtuna, it was a strategic choice, whereas in Nyköping, it evolved by itself and was not a conscious choice.

Husbåtar - framtidens boende med flyt

Examensarbete om moderna husbåtar med Sverige som utgångspunkt. .

Tillgänglighet hela vägen - för funktionshindrade men även för alla andra - fallstudie: några service- och rekreationsmålpunkter i Båstad tätort samt större stråk däremellan

Det är viktigt att alla kan känna sig fria att använda den fysiska miljön. För det krävs bl.a. en god tillgänglighet. År 2001 antog riksdagen en nationell handlingsplan för handikappolitiken som ger riktlinjer om ökad tillgänglighet bl.a. ska enkelt avhjälpta hinder åtgärdas senast år 2010.

Nya bostäder i norra Ljungby stad

Examensarbetet syftar till att utreda möjligheterna till ett nya bostäder i norra delen av Ljungby stad. Det utgörs av ett komplext och splittrat område som består av såväl bostäder, industrier, avslutade deponier med mera. Metodiken består av inventering, analys och planförlag. Inventeringen skapar grund för analysen som ska utkristallisera vilka områden som kan vara lämpliga för nya bostäder ? det vill säga planförslaget. Med ett andra ord ett traditionellt examensarbete inom ramen för programmet för Fysisk planering. Ljungby växer långsamt.

Yogainstruktör 2.0 : En analys av marknadsföringsstrategier i ett medium

This paper is about our collective fascination for the social medium Instagram, and our lively discussions about why certain images may be more so-called "Liked" than others and why some individuals becomes more successfull on Instagram than others. Thanks to our own daily use of Instagram, the idea was born to study and look at how some individuals build their brand through this social medium. With social media new ways to construct and communicate images have appeared. Artists, celebrities and companies use media as a channel for communication and marketing. In our study, we focus on the use of Instagram for marketing purposes by Rachel Brathen, one of the worlds most well-known yogainstructors.

Vinterkvarter och sommarparadis - en fördjupning av översiktsplaner för Rälla och Stora Rör på Öland

Ett samrådsförslag till fördjupning av Borgholm och Mörbylånga kommuners översiktsplaner för orterna Rälla och Stora Rör..

Att marknadsföra kunskap : En studie av utbildningssektorn ur ett kommunikationsperspektiv

Marketing of education is a phenomenon which has been developed throughout the increasing competition within the educational sector. The focus of this paper is the marketing made by upper secondary schools (grade 10-12) in Stockholm. The competition in this area is increasing partly due to the growing number of private schools. However, this is a phenomenon seen only in larger cities with several schools available. There are over 170 upper secondary schools in Stockholm and the students freely can choose among these.

Morgondagens marknadsföring

Purpose/Aim: The purpose of this study was to investigate future marketing channels from the perspective of professional marketers.Material/Method: The study is based upon interviews with six professional marketers.Main results: Traditional marketing is not being put aside but needs to be combined with new methods. There are several new and exciting ways to gain attention from the audience, all depending on the purpose of the campaign. Mobile technology is considered upcoming and target group defining is a key issue..

Implementation av fältbuss ASIC i FPGA

HMS Industrial Networks AB is in need of changing a communications solution that iscurrently based on an ASIC. This will be achieved by moving the communications solution toa FPGA with the help of the programming language VHDL. By doing this, it is possible toreduce the need for specific circuits, get a more flexible platform and thus get a cheapersolution.This report describes a solution for how to move a network protocol from an ASIC to anFPGA. The report shows that the network slave device is working under the guidelines forthis project. This means that it is quite realistic to implement a fieldbus protocol on an FPGA,using VHDL and to maintain the same functionality as the earlier communications solution..

E-marketing - ett modernt kommunikationsverktyg : En studie som presenterar alternativa marknadsföringsåtgärder

Background: The use of digital marketing channels during the last years has increased significantly, especially the use of marketing on the Internet. Hence the communication chart of marketing has been redrawn. The technological development has had a major impact on the marketing discipline. The integration of information technology and marketing has resulted in the emergence of a new field, namely e-marketing. Hence the need for further research is desirable.Purpose: The purpose of this study is to examine alternative marketing procedures that a company can apply to increase the digital awareness and manage their customer relationships.Theoretical framework: Theories regarding digital marketing cycle, SEO and customer relationship.Method: This research is based on data collected through a primary semi-structured interview with a company active in the corporate information industry which also provides a RFQ service.

Terminalen - Världsmedborgarens katedral

Dagens storflygplatser liknar allt mer städer i miniatyr med än mer komplexa fysiska strukturer än tidigare och en mängd olika flöden och funktioner som inte alltid är kopplade till flygresandet i sig, vilket ställer krav på allt mer planering och samordning av flygplatsens olika delar. I detta examensarbete i fysisk planering på mastersnivå vid Blekinge Tekniska Högskola kommer undertecknad att studera tre nordiska storflygplatsers gestaltning, fysiska strukturer och hur dess olika flöden samordnas rumsligt. De flygplatser som har valts ut för studien är Gardemoen norr om Oslo, Arlanda norr om Stockholm samt Kastrup i sydöstra Köpenhamn. Tonvikten i arbetet kommer att läggas på terminalens utformning och gestaltning då denna har en central roll för flygplatsens primära funktion, att hjälpa människan flyga..

Reklamens föränderlighet : En studie ur ett tidsrelaterat perspektiv

Advertisement is something that surrounds us in our everyday life. The two terms marketing and advertising are closely linked together and often considered as the same thing, although they are not. To be able to analyse the term advertisement it is crucial to separate it from the term marketing and observe advertising as a part of the complete marketing. We have two main focuses with this qualitative research and the first one of these is to analyse the changes in advertising when considering style, message and characteristics. The advertiser has a wide range of tools that he or she can use to make commercials follow the trends and changes in society.

Att placera konsumenter i fack. En studie i kategoriserande direktmarknadsföring.

This thesis examines the extent to which segmentation and categorization in the context of direct marketing is an efficient way for a company to enhance its marketing effectiveness. The thesis is built on social identity and categorization theory, and tested by using statistical analysis. The conclusion is that segmentation and categorization is indeed an effective way of conducting marketing campaigns..

Mosaikens Rosengård

Har de modernistiska principerna med industriellt byggande, funktionsuppdelning och trafikseparering skapat en monoton bebyggelsekaraktär, brist på mötesplatser och brist på lokal kommers? Mitt antagande är att detta är fallet och frågan blir då hur vi kan utveckla möjligheterna för att skapa fler mötesplatser och en dynamisk lokal kommersiell verksamhet? På vilket sätt går det att öka variationen av bebyggelse och lägenheter? Är det önskvärt att överhuvudtaget ändra i en redan befintlig miljö med strikt hierarkisk struktur? Examensarbetet kan ses som en pusselbit i det kreativa och långsiktiga arbetet med att skapa en vision för stadsdelen Rosengård i Malmö. Jag vill redan från början slå fast att jag inte syftar till att skapa ett universellt verktyg för att lösa brister i miljonprogrammets bostadsområden. Jag utgår från projektområdets speciella förutsättningar och relationen till övriga Malmö. Syftet blir att föreslå en framtida stadsutvecklingen som innebär skapandet av nya strukturer och förtätning av bebyggelse för att göra Rosengård till en funktionsintegrerad stadsdel istället för dagens funktionsuppdelade struktur..

<- Föregående sida 4 Nästa sida ->