Sök:

Sökresultat:

18402 Uppsatser om Customer information - Sida 25 av 1227

Hospitality Technology : Konsten att anamma dagens självklara, idag

I hospitalitybranschen arbetas det intensivt med att erbjuda sina gäster så bra upplevelser som möjligt. Nya teknologiska lösningar som påverkar gästers interaktion med branschen utvecklas ständigt, samtidigt som människors levnadsvanor blir allt mer integrerade med det teknologiska. Flera undersökningar visar att just teknologi inkorporerad i hospitalitybranschen är en bidragande faktor för en förhöjd gästupplevelse, men trots det är det få inom branschen som väljer att anamma den. Tron om att den typen av investeringar är allt för kostsamma, okunskap om att teknologin finns och en allt för konservativ syn är tänkbara förklaringar till att stora delar av branschen halkar efter.I uppsatsen redogörs för några i världen pågående trender och en litteraturstudie genomförs för att undersöka hur teknologi kan användas för att förhöja gästupplevelsen inom hospitalitybranschen med hänsyn till dessa trender. Uppsatsen diskuterar hur branschen är på väg att förändras och föreslår ett par exempel för hur ditt varumärke kan hänga med i utvecklingen redan idag..

Speaking their language - Investigating the need for multilingual customer service in Sweden

Syftet med vår uppsats var att utreda behovet av multilingvistisk kundservice på den svenska marknaden samt att studera hur företag hanterar kunder med icke-svensk bakgrund. Vårt sekundära syfte vara att undersöka affärsmöjligheter för ett multilingvistiskt call center. Uppsatsens teoretiska ramverk består av kundbaserad teori, där teorier kring Customer Relation Management, kundservice, call center, kommunikation och multilingvistik har använts för att konstruera vårt teoretiska ramverk. Analysen av empirin har i sin tur skett mot det teoretiska ramverket. Metoden som tillämpades i studien är kvalitativ med en hypodeduktiv och induktiv ansats.

Relation utan oberoende? : En studie av sex mindre revisionsbyråer

Real estate managers work in a hard branch with big competition and skeptical customers. For most people, buying a property is the biggest private purchase of their lives. This puts a big pressure on the real estate agent to make the process run smooth. But how does the customer know which real estate manager to choose? We have researched what effect the real estate managers clothing has on the customers? first impression and how clothing affects customers? choice of real estate agents.To answer our questions we´ve done 13 projective interviews with ten customers and three real estate agents, where we showed four pictures with the same person dressed in different styles.

Kundtillfredsställelse : bland köp- och säljkunder i samarbete med LRF Konsult

The purpose of this thesis was, on the mission of LRF Konsult Södra marknadsområdet, to research on why their customers were satisfied and/or dissatisfied. The research was performed in two segments: customers that had joined the company through acquisitions of other accounting firms and customers that had been in contact with LRF Konsult?s personal sellers.To be able to find the answer to our purpose we chose to do a qualitative study. Five interviews were performed with customers in southern Sweden, Skåne and Halland, to get their personal view of the service and of their relation to LRF Konsult and their contact person.The theories suggested that the satisfaction of the customers would increase depending on their relation with LRF Konsult and their contact person. Our research concluded the relation differed for each customer and that it was of great importance that the contact person at LRF Konsult understood and adapted the relation to what the customer wanted.

Lån utan säkerhet

The Swedish market for unsecured loans has frequently been attacked by media and government officials. Some actors have been accused of exploiting customers and charging inappropriately high interest rates. Despite the public interest very little academic work has been published on the topic. Therefore it is our purpose to investigate why the prices can differ so much between the different actors. Further, we also aim to conduct a market overview as a secondary purpose which will help us in reaching our primary purpose.

Image follows structure

Background: The business market today is characterized by tough competition amongst the competitors to capture consumers? interest and money. One marketing tool companies can use to achieve this is the company?s image. The customer buys not only a product, but also the image that the company or the product is associated with.

Information ochmaterialflödesförbättrings analys

This examination work is performed at the institution of industrial economy and production at Jonkoping technical university, for JELD-WEN Door Solutions plant in Forserum.Today the focus in the company is on to reduce their inventories binding of capitals as well as inventory of products and that includes to get a good control of the supply and handling of material which is of great importance.JELD-WEN Door Solutions is one of the worlds leading producers of windows and doors and the head-office is located in Oregon, USA.A great number of wooden doors are manufactured by the company in varying of constructions, classifications and performance.The production of the plant in Forserum has a project- and customer focus manufacturing where only internal doors are produced. The overall market they are concentrated on is to different institution such as schools, hospitals etc.The purpose of this work is to investigate possibilities to improvement of material- and production control at JELD-WEN. The report will handle the master production schedule to and from the production divisions within manufacturing industry. Focus will be on the way for information- and material flows from arrival, transport within the company and further on to customers.Further a map of the flow was performed which gave a clearer picture of the connection between the flow of information- and material for the manufacturing process. On the basis of the mapping of the flow, the group discovered that the flow of material had some improvement potential.

Hur ska klädexponeringen se ut i den perfekta webbshoppen?

I dagens samhälle handlar det om att vara så effektiv som möjligt för att vinna tid. Som Benjamin Franklin en gång sa att ?Tid är pengar?, är något som vi människor allt mer tagit fasta på då vi ställer höga krav på utvecklingen och dess teniska förmågor. Idag har de flesta människor tillgång till en dator med internetuppkoppling som vi dagligen utför sysslor vid. Det kan vara allt ifrån jobbrelaterade aktiviteter, hålla kontakten med nära och kära, söka information om vad som händer i världen och i vår omgivning, till mer nöjesinriktade delar såsom online spel och shopping.

Utveckling av nytt koncept till processmaskin

Metso Paper offers a front-running range of solutions and services for the pulp and paper industry. At the baling unit, design solutions are developed for manufacturing and handling of pulp bales. The machines are continuously developed to satisfy customer needs. One big step in the development of the baling line was to remove hydraulics from the machines and replace it with electrical motors and pneumatics. This was not done on the folding machine which is still driven by mainly hydraulics.

Planering & produktionsstyrning : Lean filosofin vid produktion av asfalt

Lean is a production philosophy which is about increased resource use while meeting customer requirements. The foundation of lean comes from Toyota and their production philosophy The Toyota Way. Professor Jeffrey k. Liker has worked with Toyota's production philosophy and Lean for a long time and has created a 4 P model and 14 principles that characterize the Toyota production system (TPS), which many sources refer to.The aim of my work is to study the working procedure of asphalt projects from sales to the laid asphalt with a focus on planning and production management. The goal is to examine how the lean philosophy can be applied in planning and production to simplify the flow of asphalt projects based on Likers model and principles.

Design och utveckling av kommersielltbabypaket för blivande föräldrar

This project is implemented as a thesis at the Royal Institute of Technology in the master?s degree program Integrated Product Design and Industrial Design Engineering. The project has involved development and efficiency of a free starter package for expectant parents with useful content consisting of useful products for both before and after childbirth. Areas that have been investigated include packaging development, service design and appropriate content for the package.During the work, theory about packaging design, materials, manufacturing techniques and logistics have been processed to base the further work on. The project process has involved competitor analysis and interviews with store owners and customer surveys, that have been conducted to identify areas for improvement of the current solution.

Problem och hinder vid införande av CRM-system

I en global värld där närmaste konkurrenten bara är ett musklick bort från den potentiella kunden är behovet av att kunna marknadsföra på ett bra sätt elementärt.Försäljaren vill behålla befintliga kunder inom företaget och behovet av att göra sighörd har ökat betydligt. Detta har bidragit till att en ny marknad vuxit fram med stöd från informationssystem med funktioner som tillhandahåller möjligheten att rikta sin marknadsföring mot en speciell kund. Systemen kallas CRM-system, CRM står för Customer Relationship Management. Många större organisationer känner behovet av att införa denna typ avsystem i den egna organisationen. Kompetensen och insikten om vilka förändringar ett CRM-system innebär för organisationen är ofta mycket låg och införandet resulterar ofta i utebliven framgång.

Sociala Fastigheter : En studie om hur fastighetsdistributörer kan stärka sitt varumärke via Facebook

Aim: The aim of our study is to analyze and evaluate from a marketing perspective how estate agents can use facebook to strengthen their brand. Method: We have used an inductive study form where we?ve used a quality and a quantity data gathering method. The data has been gathered from an interview with Botkyrkabyggens marketing coordinator and from an internet survey based on a convience selection and a snow ball selection.Theory: SWOT, Brand Equity, Word of Mouth, Customer Relationship ManagementConclusion: Facebook can create and measure "word of mouth" effects, and also create better information management and flow of information compared to traditional marketing for an estate agent. The risks of facebook is the difficulty in educating the staff about the site and the fact that facebook dominates the policies and rules which suddenly can change.

Kvalitetsarbetet i Nacka : En fallstudie av kundvalsmodellen inom äldreomsorgen

This essay discusses the interaction between the authorities in Nacka municipality in Sweden and supervisors within the eldercare. In Nacka politicians have gradually started delegate responsibility for how care-giving for the elder should be done and focus instead on formulating economical objectives and overall rules. It is up to the approved supervisors of eldercare to deliver good care and quality. The method chosen to accomplish this is public choice. This method is a part of the big New Public Management (NPM) reform which have had a big impact on Swedish public sector since the 1980´s.

Mobila verksamhetslokaler : En studie om marknadsvärderingar

Mobila verksamhetslokaler erbjuder flexibel lokalförsörjning som alternativ till permanent utbyggnad, eller under tiden som befintliga lokaler renoveras eller byggs om. Denna flexibla möjlighet används dock i en ganska liten omfattning på marknaden. För att öka lokalernas användning finns det därför ett behov av en marknadsundersökning som identifierar de faktorer som kunden värderar.Utredningen syftar till att få fram vad kunden värderar då han eller hon hyr och/eller använder en temporär lokal, och möjligen identifiera nya element som inte finns i marknadens utbud.För att få fram värderingsfaktorer har en litteraturundersökning implementerats och samtidigt har 13 personliga intervjuer genomförts. Intervjuer skedde med personer som använder dessa lokaler och parallellt de som tecknat kontrakt för att hyra dessa lokaler. Studieobjekt är kontor, skola och förskola..

<- Föregående sida 25 Nästa sida ->