
Sökresultat:
2832 Uppsatser om Integrated marketing communications - Sida 66 av 189
Indicating relationship success : finding new agricultural Business-to-Business partners by evaluating the potential for relationship success
When a company seeks to enter a new market, the multiple choices of possible new business relationships exist. Further, establishing new relationships is a time-consuming procedure associated with high uncertainty and high costs. Hence, if the firm does not succeed in pinpointing the most suitable business partners to collaborate with, the firm may both forfeit other possible good relationships, as well as resources invested. Based on this notion the aim of this thesis is to explore how a manufacturing company can base the selection of future dealership Business-to-Business partners by evaluating indicators of a possible business relationship?s potential to become successful.
The choice of focusing on the Business-to-Business relationship between a manufacturer and a dealership company originates from being influenced by the issues facing the Swedish agricultural machinery manufacturer Väderstad-Verken AB, who is putting attention to explore the US market.
Hållbarhetsrevosion : Hur påverkas revisionsbyråerna?
Titel: Hållbarhetsrevision ? hur påverkas revisionsbyråerna?Nivå: C-uppsats i ämnet företagsekonomiFörfattare: Angelina Dahlström, Alexander EkqvistHandledare: Arne FagerströmDatum: 2013 ? januariSyfte: Företag behöver idag visa allmänheten att de arbetar med hållbarhetsfrågor och denna information behöver också oberoende granskas. Syftet med denna uppsats är att undersöka hur en förändrad efterfrågan av information från intressenter har förändrat revisorns arbetsuppgifter och revisionsbyråernas utbud av tjänster, samt hur revisionsbyråerna ser på den framtida utvecklingen av revisions roll och deras erbjudna tjänster.? Har revisorns roll förändrats i samband med uppkomsten av hållbarhetsrevision?? Hur hanterar revisorerna och revisionsbyråerna den nya efterfrågan av hållbarhetsrevision?? Hur ser revisonsbyråerna på den framtida utvecklingen inom hållbarhetsrevision?Metod: Uppsatsen utgår från ett företagsekonomiskt perspektiv. All empirisk data har samlats in genom kvalitativ metodik.
Det är värt att vänta! : Köbildning som marknadsföringsverktyg
This study has been conducted with the purpose to examine the marketing effects of waiting lines on the customer- and brand experience. Our ambition has been to describe how the waiting line can be used to heighten the positive experiences. The study has had a qualitative, as well as an inductive approach towards the subject. The study is mainly based on nine interviews with a total of ten respondents employed at nine different companies relevant to the subject. In the final chapter of this study we present our results and conclusions..
Kvalitetssäkra Planförslag - Kriterier för gångtrafiken
Faktorer och kriterier som har betydelse i den reella miljön, men som även är
möjliga att läsa i planförslag är fokus för detta examensarbete som syftar till
att undersöka huruvida gångmiljön kan kvalitetssäkras i planförslag genom
analys av kriterier.
Detta görs genom litteraturstudie av forskning, vägledande dokument och
utvärderingsmetoder för befintliga miljöer, med innehållsanalys som metod.
Vilket därefter analyseras för att prövas på den fallstudie som görs på en
stadsdel i Karlskrona.
Undersökningen visar att hantering av faktorer och kriterier varierar stort i
forskning men även i vägledning för planering samt att analys av kriterier i
planförslag kan vara problematiskt. Uppsatsen påvisar att kvalitetssäkring av
planförslag har en rad fördelar i den fysiska planeringen.
Integration och intersektionalitet - Tre skånska kommuners användning av intersektionalitetsperspektivet
Integration is a phenomena that occurs in all societies that experience any form of immigration. This process is dependent on how we analyze, both the groups of immigrants, and how we analyze the society in which they becoming integrated.Intersectionality is one method of analyzing this framework. By applying the categories: gender, class and race on the integration process, we get a more complex picture of the subject. Therefore we also become more able to adjust the actions and arrangement around the different questions of inte-gration.In this essay I try to explain what the intersectionality is, how it is used and how it can apply in integration as a specific subject. I also apply the intersectionality model on different policy documents from Malmö, Vellinge and Landskrona to find out if they show any awareness of this model both explicitly and implicitly..
Sociala Medier : Interagera, engagera och komplettera
Social media has made it possible to have a conversation in real time through audio, images and text, with anyone worldwide. The easy availability of social media has created a new society. Companies and organizations have the opportunity to interact with their audiences and their target in a way not previously possible. Welcome to the Web 2.0 world!Social media is a collective name for the communication channels that allow users to communicate directly with each other in real time through text, image or sound. Examples of social media are blogs, SMS, Skype, Facebook, Flickr, Youtube, Linkedin and Myspace.The purpose of this essay is to explore social media's role and opportunities in terms of being able to influence companies and organizations marketing communication. We have used a qualitative approach and our thesis is based on a qualitative text analysis study where we have analyzed 13 articles (the articles are from scholarly journals, magazines and trade/professional) from 2007 to 2009.
Kyckling från uppfödning till konsument : en fallstudie
The aiming with this project is to find out if a small scale chicken production can be
profitable, from day-old chicks to a processed smoked product out to stores and consumers.
The products will not be available in the stores all the time because we will give the
customers quality rather than quantity, so when the product can?t be found in the stores the
customers will ask for it.
The conclusion I found out is that it might be hard to raise chickens in these scale from an
economic point of view the costs for transport, logistics, slaughter and marketing are to high..
Standardvårdplan ett instrument i palliativvård
Syftet med denna litteraturstudie är att beskriva hur standardvårdplaner, kan vara ett instrument som förbättrar omvårdnadskvalitén för patienter och närstående i sen palliativ fas.Artiklarna söktes via Högskolan Dalarnas bibliotek och Falu lasaretts bibliotek. Artiklar från andra referenser ingår också i studien. Totalt har 17 artiklar använts i resultatredovisningen. Resultatet visar att efter införandet av standardvårdplan förbättrades följande områden; symtomkontrollen, anhörigstöd efter dödsfallet, kommunikation, omvårdnadens standard och evidens. Fokus lades på att prioritera viktiga omvårdnadsåtgärder och det visar sig att standardvårdplanen Integrated Care Pathway (ICP) är ett användbart pedagogiskt instrument vid kvalitetsförbättringar i palliativvård.
Att arbeta med Trageton, läs- och skrivinlärning med digitala verktyg : En kvalitativ intervjuundersökning
This paper aims to examine how, and if, music is being used integrated in other subjects thanmusic in school. The study is based on qualitative interviews and I haveinterviewed fourteachers, regardless of whether they use music a lot or not.The questions the study is basedon are if there might be a connection between theteachers' own feelings for music andwhether they use music inschool or not, how music is being used and does the use of musicgive any effects?The result of this study shows that there can be a connection between the teachers ownsfeelings for music and the fact if they use music when they teach or not. One of the teachersI?ve interviewed had bad music experiences and didnot use music in her teaching.
Öppna ridån för nya möjligheter -Hur kan Teater Västmanland locka fler företag som kunder?
Teater Västmanland har på senaste tiden inte kunnat fylla sinaföreställningar med publik, som förr i tiden. Detta har medfört attteatern har tänkt över vilka möjligheter som finns för dem. Att söka sig till nya kundgrupper var en av möjligheterna, mer specifikt handlar denna uppsats om företag i Västerås som en potentiell kundgrupp för Teater Västmanland.Syftet med denna uppsats är att ta reda på ifall företag i Västerås ärpotentiella kunder för vår uppdragsgivare Teater Västmanland. Vi ska ta reda på orsakerna till varför företagen inte besöker teatern närföretagen arrangerar personaltillställningar, samt vad som skulle kunna få dem att besöka teatern.Vi kontaktade de 50 största företagen i Västerås via telefon. Av dessa 50 företag bokades 20st för intervjuer, varav 17 intervjuer till slutgenomfördes.
Implementering av ARINC429 testutrustning med 16 kanals kommunikationskort och dataSIMS
This bachelor thesis includes two different manuals and design of an interface box between a test object and a general test station (computer) with ARINC429 communication.There are three different purposes with this project:The first is to setup a general test station with ARINC429 communication using a communications card from DDC (DD-42916i3-300) and software from Ampol Technologies (dataSIMS).The second is to design a new interface between the test computer and the test object. As well as implementing two components in the equipment.The third is to write two separate manuals to guide the users of this equipment. There are two different kinds of users of this equipment, technicians and system engineers. Technicians use the equipment to test and repair flight components. System engineers will implement new components in the equipment.The result of this project is a working test station with a new interface and two manuals..
Att synliggöra det omedvetna : En komparativ studie mellan marknadsförares och industridesigners arbetsmetodik vid produktutveckling
När företag ska utveckla produkter och tjänster behöver de informationsunderlag om kunder och användare. Traditionella marknadsundersökningar kräver ett rationellt förhållningssätt och avslöjar åsikter och attityder, men uppvisar brister när det kommer till att upptäcka omedvetna behov hos användare. Lösningen på denna problematik är att observera användare i deras egen kontext, ett tillvägagångssätt som är vanligt bland industridesigners.Syftet med studien var att jämföra hur industridesigners och marknadsförare arbetar för att samla in information om användare i samband med produkt- och tjänsteutveckling. Därefter syftade studien till att ställa dessa likheter och skillnader i kontrast till tre teorier: Marketing Research Process, Design Thinking samt Empathic Design. Tre intervjuer genomfördes med tre olika företag: ett industridesignföretag, ett marknadsundersökningsföretag samt ett tjänstedesignföretag.Studien resulterade i ett antal slutsatser.
Kommunikationens betydelse vid implementeringsprocesser
Discussions started on how to handle liquidity problems crises in credit institutions and investment with the financial in 2008 as a research background. This led to the establishment of a new legislation regarding the current managing of liquidity risks which involves major changes in organizations. The changes will address the problems on how a successful implementation work could be completed and what is required of the organizations. Good communication is essential in order to have a successful changing process when everything an organization undergoes requires clear and ongoing communication.The purpose of this paper was to examine if Organization X application communications to the same extent as a deployment model shows. Organization X was the company we chose to investigate as they are one of many banks that are facing the upcoming change.Communication Concepts such as understanding, dialogue, discussion, open mindness, transparency and participation, have been key words during our work.
Kan intern marknadsföring skapa bättre förutsättningar för att nå en reklamkampanjs marknadsföringsmål? - En fallstudie av Svenska Statoil AB
Uppsatsen ämnar beskriva den interna marknadsföring som finns mellan företagets ledning och dess personal före, under och efter en reklamkampanj. En analys av hur reklamkampanjers budskap och effektivitet kan förändras då teorierna om intern marknadsföring i högre grad implementeras i organisationen..
Personaliserade rådgivare ? en studie om relationer i bankernas Internettjänster
Problem:
Den svenska bankmarknaden befinner sig under förändring. Och i takt med att
världen med hjälp av tekniska innovationer blir mindre, blir det också lättare
för
globala storföretag att etablera sig på nya marknader. Konkurrensen tenderar
att
öka bland Sveriges banker och det kan leda till att det blir enklare för
bankkunder att välja en annan bank. Nu är det upp till bankerna själva att
erbjuda tjänster och produkter som motsvarar kundernas krav.
Syfte:
Uppsatsen ska undersöka attityder samt belysa vikten av relationer och
förtroende till personliga rådgivare i banker.