Sök:

Sökresultat:

424 Uppsatser om In-app purchase - Sida 28 av 29

How can the business potential of products with health claims increase?

The purpose of this master thesis is to investigate the influencing factors on the businesspotential of products with health claims, using PrimaLiv as an example. And togive recommendations on how a dairy producer, which is present in the Swedishmarket, could improve the sales rates of products with health claims. We have chosento put a main focus on the consumer, as he or she determines the business potential.This is an unusual approach since most studies cover the producer?s perspective. Wethereby wish to contribute with new knowledge on the area in question.

Konsumentbeteenden och h?llbarhet. En kvalitativ studie av hur konsumentbeteenden p?verkar h?llbarhetsaspekterna av online f?rs?ljning av kosmetiska produkter, inklusive returer

The ever-growing e-commerce brings many opportunities for society's consumers and businesses. Digitization has strongly contributed to these opportunities and has, among other things, facilitated the search for information and increased the range for the customer. While the opportunities are many, the increased consumption has also brought consequences. The increase in consumption contributes, among other things, to quantities of deliveries and returns as well as increased waste, all of which results in environmental destruction. The issue of sustainability is very topical today and is influenced by almost everything today. In connection with the markets changing, the consumers' behaviors and expectations also change.

Energisystemanalys av ABB AB LV Motors

With a larger awareness of the climate changes and increasing electricity prices, energy efficiency measures in the industry have become more common. By rationalize the activity and by the same time decrease the emission of greenhouse gases the company can both save money and reduce negative environmental impact. For the Swedish industries the electricity price have traditional been relative low, which has resulted in a considerable larger usage than other European countries. By a deregulation of the European electricity market the electricity price will level off between the countries, which will cause a higher electricity price in Sweden than we are use to. To prevent that the Swedish industry don?t lose competitiveness against the other European countries, it will require energy efficiency activities in all different forms.ABB Sweden has decided to decrease their total energy usage with five percent in two years.

Byggvaruhuskedjors kravställningar på sina leverantörer En studie av bygghandeln i Sverige

Denna studie utreder vilka funktioner och roller som byggvaruhuskedjor efterfrågar att deras leverantörer från träindustrin bör ha i marknadskanalen. Vidare förklaras hur dessa leverantörer bör agera för att möta dessa krav och förväntningar. Sålunda skapas gynnsamma utvecklingsmöjligheter av nya produktlösningar för att svara upp till nya krav på teknik och produktutveckling för att öka försäljningen av trävaror till de viktiga GDS (Gör-Det-Själv)- och byggmaterialmarknaderna i både Sverige och Europa. Byggvaruhuskedjorna anser att träindustrin har ett alldeles för stort produktions- och volymfokus och inriktar sig för mycket på export av trävaror. Byggvaruhuskedjor efterfrågar alltmer en leverantör från träindustrin med en hög anpassningsförmåga som kan medverka i kedjans utvecklingsarbete och som samtidigt har stor lyhördhet gentemot marknadens behov och har möjlighet att göra anpassningar till lokala GDS- och byggmaterialmarknader.

Resurseffektiv livsmedelsproduktion : Tillämpning av industriell symbios för ökad resurseffektivitet inom den svenska tomatodlingsbranschen

Industries with energy costs as a large proportion of their total costs are greatly affected by the instruments deployed to cope with the Swedish climate and energy policy goals. With energy costs representing more than 30 % of the total costs, tomato cultivators are one of the affected industries. In order to remain competitive with other countries, a more resource- and cost-efficient cultivation of tomatoes in greenhouses is desirable in Sweden. Based on the concept of industrial symbiosis, this study investigates the prerequisites for a resource-efficient production of locally grown tomatoes in Sweden through the utilization of low grade industrial waste heat. The study is based on the foundry industry as the supplier of waste heat.To investigate the environmental, technical and economic potential of the exchange of waste heat, a comparative life cycle assessment, an inventory of the supply of industrial waste heat in Sweden, a compilation of potential technologies for the recovery of low grade industrial waste heat for heating greenhouses and a comparative life-cycle cost calculation were carried out.

Relationer genom presentreklam & trycksaker : En undersökning av företagskunders köpbeteende av presentreklam & trycksaker samt deras leverantörsrelationer

SAMMANFATTNINGDatum 4 juni 2010.Kurs Kandidatuppsats i Företagsekonomi, FÖA300; 15hp.Författare Heidi Ravander & Daniel Stenbäck.Handledare Carl G. Thunman.Titel RELATIONER GENOM PRESENTREKLAM & TRYCKSAKER- En undersökning av företagskunders köpbeteende av presentreklam &trycksaker samt deras leverantörsrelationer.Syfte Genom att beskriva Tryckföretag Z:s befintliga kunders köpbeteendeav trycksaker och presentreklam samt beskriva kundernasleverantörsrelationer inom produktkategorierna, ska förslag ges till vilkaåtgärder Tryckföretag Z kan vidta för att skapa en ökad försäljning.Metod I förundersökningens skede utfördes intervjuer med nyckelpersoner hosuppdragsgivaren. Den metod som har använts vid insamling avempirisk data är av kvantitativ art i form av enkäter riktade tilluppdragsgivarens befintliga kunder. Information har även samlats infrån litteratur, vetenskapliga artiklar och diverse internethemsidor.Resultat Respondenterna i enkätundersökningen bestod av både gamla och nyakunder och resultatet från undersökningen visar att de köper merpresentreklam och andra trycksaker än julkort. De föredrar att göra sinainköp via telefon och internet och personalens produktkunskap ärav stor vikt.

Goodwill: En fallstudie om goodwill ska redovisas som en tillgång och om dess redovisning har förbättrats av de internationella reglerna.

SAMMANFATTNINGDatum 4 juni 2010.Kurs Kandidatuppsats i Företagsekonomi, FÖA300; 15hp.Författare Heidi Ravander & Daniel Stenbäck.Handledare Carl G. Thunman.Titel RELATIONER GENOM PRESENTREKLAM & TRYCKSAKER- En undersökning av företagskunders köpbeteende av presentreklam &trycksaker samt deras leverantörsrelationer.Syfte Genom att beskriva Tryckföretag Z:s befintliga kunders köpbeteendeav trycksaker och presentreklam samt beskriva kundernasleverantörsrelationer inom produktkategorierna, ska förslag ges till vilkaåtgärder Tryckföretag Z kan vidta för att skapa en ökad försäljning.Metod I förundersökningens skede utfördes intervjuer med nyckelpersoner hosuppdragsgivaren. Den metod som har använts vid insamling avempirisk data är av kvantitativ art i form av enkäter riktade tilluppdragsgivarens befintliga kunder. Information har även samlats infrån litteratur, vetenskapliga artiklar och diverse internethemsidor.Resultat Respondenterna i enkätundersökningen bestod av både gamla och nyakunder och resultatet från undersökningen visar att de köper merpresentreklam och andra trycksaker än julkort. De föredrar att göra sinainköp via telefon och internet och personalens produktkunskap ärav stor vikt.

Framtiden för snabbladdning och marknadsaktörerna inom eMobilitys syn på laddinfrastruktur

The electric vehicle market has potential to contribute to Sweden?s national goal to have a fossil fuel independent transport sector by 2030. However, the market answers to a lot of challenges making it difficult for the market to fully reach its potential. The volume of electric vehicles has seen a steady increase during the last year (2012), although many of these vehicles are mostly for PR purposes or bought by the public sector that wants to lead by example. Still, barriers in the form of high purchase costs, an anxiety for the limited battery capacity and the lack of standardisation are some of the problems that the market is struggling to solve.

Ständiga Förbättringar av Ledningssystem : Organisation och Arbetsprocess för Skanska Sverige

The electric vehicle market has potential to contribute to Sweden?s national goal to have a fossil fuel independent transport sector by 2030. However, the market answers to a lot of challenges making it difficult for the market to fully reach its potential. The volume of electric vehicles has seen a steady increase during the last year (2012), although many of these vehicles are mostly for PR purposes or bought by the public sector that wants to lead by example. Still, barriers in the form of high purchase costs, an anxiety for the limited battery capacity and the lack of standardisation are some of the problems that the market is struggling to solve.

Individuell mätning av hushållsavfall i flerbostadshus : ?Ett incitament för minskad klimatpåverkan?

The electric vehicle market has potential to contribute to Sweden?s national goal to have a fossil fuel independent transport sector by 2030. However, the market answers to a lot of challenges making it difficult for the market to fully reach its potential. The volume of electric vehicles has seen a steady increase during the last year (2012), although many of these vehicles are mostly for PR purposes or bought by the public sector that wants to lead by example. Still, barriers in the form of high purchase costs, an anxiety for the limited battery capacity and the lack of standardisation are some of the problems that the market is struggling to solve.

Partnering för bättre samarbete men till vilket pris? : En studie av offentlig beställares argument till partnering

The electric vehicle market has potential to contribute to Sweden?s national goal to have a fossil fuel independent transport sector by 2030. However, the market answers to a lot of challenges making it difficult for the market to fully reach its potential. The volume of electric vehicles has seen a steady increase during the last year (2012), although many of these vehicles are mostly for PR purposes or bought by the public sector that wants to lead by example. Still, barriers in the form of high purchase costs, an anxiety for the limited battery capacity and the lack of standardisation are some of the problems that the market is struggling to solve.

Varumärket Sverige : En medveten variabel i företagets varumärkesstrategi? En jämförande studie av två svenska företag.

In these days of globalization, with a higher level of openness and interaction over geographical, cultural and economical borders, the importance of the company?s intangible asset, its brand, is gaining importance as a differentiating factor. Building a strong brand and the emphasis on strategic brand management is something that before was given less attention in firms but today we can see a general increase in awareness and relative emphasis in the strategic work of companies.Countries as brands: Is it possible to consider a nation or a country as a brand the same way you consider a product? Well, looking in to the subject it seems to be a rather complex matter and there are many questions to be asked and answer. Nations around the globe are indeed marketing and positioning themselves for several purposes.

Survey of regulations concerning pesticides in Sweden and the EU : cultivation techniques and competition aspects for Swedish onion and apple producer

As a member of the EU, Sweden has, in some cases, transferred the controlling rights to the Union. This means that the rules defined by the EU must be followed in all member countries, including Sweden. The European Agricultural policy constitutes the largest part of the EU's annual budget and is in contrast to many other areas fully funded at EU level. The last decade, many new regulations on chemicals and pesticides have been introduced which brought great changes and a lot of work throughout the Union, including Sweden. Sweden has always had a strict policy on chemicals and has been at the forefront when it comes to sustainable agriculture and environmental management.

Kläderna gör mannen. En studie i manligt konsumentbeteende

På den nuvarande klädmarknaden råder en hård konkurrens eftersom utbudet av varor och tjänster har ökat. Konsumentens förändrade beteende har lett till att företag måste sticka ut med hjälp av sitt erbjudande. Ett sätt att utmärka sig på marknaden är att arbeta med relationer och få kunden att vilja återvända på grund av butikens service. En kund som känner sig trygg i shoppingsituationen kan bli en viktig stamkund. Den traditionella mannen finner inget nöje i att shoppa och vill därför att processen ska gå så snabbt som möjligt.

Hur ska klädexponeringen se ut i den perfekta webbshoppen?

I dagens samhälle handlar det om att vara så effektiv som möjligt för att vinna tid. Som Benjamin Franklin en gång sa att ?Tid är pengar?, är något som vi människor allt mer tagit fasta på då vi ställer höga krav på utvecklingen och dess teniska förmågor. Idag har de flesta människor tillgång till en dator med internetuppkoppling som vi dagligen utför sysslor vid. Det kan vara allt ifrån jobbrelaterade aktiviteter, hålla kontakten med nära och kära, söka information om vad som händer i världen och i vår omgivning, till mer nöjesinriktade delar såsom online spel och shopping.

<- Föregående sida 28 Nästa sida ->