Sök:

Sökresultat:

4110 Uppsatser om Marketing Communications Planning - Sida 35 av 274

Knutpunkten- Ett utvecklingsområde i Danderyd

Knutpunkten är ett område i sydvästra Danderyd. Enligt kommunens översiktsplan är området ett av kommunens viktigaste utvecklingsområden. Idag är Knutpunkten relativt osammanhängande och ostrukturerat och markanvändningen utgörs till största del av verksamheter. Störst är Danderyds sjukhus. Inom planområdet finns även Edsviken som är ett vackert naturområde.

Svårigheter vid "Förmedlingstjänst för Bildtelefon"

The aim writing this essay is to understand and to explain difficulties with communications during sign language interpreting at the Video Relay Service (VRS). Another aim is also to identify the necessery conditions for communications at the VRS and to investigate why difficulties may arise in lack of these necessary conditions. The questions of this essay are: Which are the vital important difficulties in communication at the VRS and why do these difficulties arise?To answer these questions, four sign language interpreters working with the VRS, have been interviewed. These interviews constitute the empirical data of the essay.

Välkommen till Karlskrona! -ett utvecklingsförslag för Pottholmen

Pottholmen är en stadsdel i de centrala delarna av Karlskrona som förbinder Karlskronas norra delar med Trossö och Karlskrona centrum. Som det ser ut idag lider Pottholmen av en del problem, men besitter också en del kvaliteer som väntar på att få utvecklas. Framför allt är Pottholmen en stor trafikapparat, med såväl järnvägstrafik som motortrafik i olika dimensioner. Ett stort problem är den motorvägsdimensionerade Österleden som löper längs den attraktiva vattenlinjen och in mot centrum. Det skapar ogästvänliga miljöer med buller och höga hasgheter på en plats som skulle kunna användas på ett mycket bättre sätt.

Marknadsföring i podcast

Podcast is a new audio media in Sweden and has become larger and increasingly more popular in the past few years. In line with this, companies have seen the opportunity to use this type of marketing in the new coveted media and have created a new marketing tool in the form of sponsorship. Previous studies in this field indicate that this is a very effective method to reach a broad audience, but it still is a relatively new area with very little research in existence today. This study is an analysis of how receptive listeners are to marketing through podcasts and the ability companies have to create a sustainable and effective strategy for successful marketing through this type of medium. The collection of data for this study consists of two different qualitative interviews, the first one with listeners that were chosen, and the second with the sponsor company for two of the largest podcasts in Sweden. The essay´s empirical evidence shows how receptive listeners are to marketing via podcasts, what their podcast habits look like, what form of approach in marketing they prefer, and how often they take part in different offers. From the interviews with listeners and sponsoring companies in the study, it is concluded that the best and most effective strategy for marketing through podcasts is to weave advertising in the conversation and therefore increase the credibility and disturb the listener as little as possible.

Glokala kampanjer mot fattigdom : Kommunikationsstrategier bakom statliga Världens Chans och ideella Utrota Fattigdomen Nu

Purpose/Aim: The purpose is to describe, analyze and compare the two communication campaigns Världens Chans and Utrota Fattigdomen Nu, and discuss how and to what extent communication campaigns in Sweden can be used to reduce global poverty. The theoretical framework is mainly based on communications strategies and other relevant aspects of the planning process of campaigns.Material/Method: Within the qualitative case study as an overall method, the main material to the two cases is obtained through five qualitative interviews with the premier representatives of the campaigns.Main results: Världens Chans can be seen as an information campaign by the government which purpose is to contribute to the fulfilment of the millennium goals by drawing the attention of the public to their existence. Utrota Fattigdomen Nu, on the other hand, is an influence campaign by the civil society which purpose is to exterminate poverty by putting a pressure on power holders and to change the attitudes and the behaviours among the public. Both campaigns are based on a network with lots of different actors, functioning as opinion makers. Furthermore, communication campaigns are important tools in the fight against poverty..

Miljömärkningar på inredningsprodukter

Marknadsaktiviteter vid produktlansering är ett samarbete med Haglöfs Scandinavia AB. Våren 2010 utfördes ett samarbetade med Haglöfs då ett underlag för utökat produktsortiment inom konfektion togs fram. På uppdrag av Haglöfs ska ett förslag framställas på hur en lansering ska kunna se ut om juniorkollektionen introduceras på den svenska marknaden. Hur fungerar det med produktlanseringens strategiska och taktiska lanseringsbeslut och vilka marknadsföringskanaler är lämpliga vid en produktlansering inom outdoorbranschen.Rapporten behandlar hur dagens företag inom outdoorbranschen i Sverige fullgör sina marknadsaktiviteter vid en produktlansering. Strategiska och taktiska lanseringsbeslut illustreras samt utvalda marknadsföringskanaler skildras.En lanseringsstrategi beskriver de marknadsföringsbeslut som är nödvändiga för att presentera en ny produkt till respektive målgrupp och börja generera en inkomst i form av försäljning av den nya produkten.

Att planera ett storskaligt krishanteringsprojekt : En fallstudie om MSB:s ebolainsats i Västafrika 2014-2015

In 2014-2015 a large-scale Ebola epidemic occurred in West Africa. The Swedish Civil Contingencies Agency was given the order to conduct the Swedish response. The purpose of this case study was to investigate the impact on project planning of the three factors: the nature of the crisis, political initiative and developing countries. In this case study the crisis was an epidemic, and the project was initiated by the Swedish Government and conducted in two developing countries. The results were intended to contribute to developed understanding and recommendations for future project managers in similar projects.

Russinen ur kakan: - uppföljning av kampanjer i byggvaruhandeln

The Swedish do-it-yourself (DIY) market has expanded in recent years and is today a SEK90 billion market. Competition is fierce, however, and the DIY retail chains compete over market share with extensive marketing campaigns. Advances in computer technology have made it possible to acquire and compile huge quantities of point of sale data. However, due to a lack of economic theories and statistical methods, this data cannot be effectively utilized and the effects of the campaigns are not measured in any detail. In this study a new method was used to examine the effects of marketing campaigns in the DIY consumer market.

Miljömålens faktiska betydelse i den fysiska planeringen

Riksdagens 15 nationella miljökvalitetsmål har utvecklats för att kunna säkra de hot som finns för att uppnå en ekologisk hållbar utveckling. Myndigheter, kommuner och statliga organ ska arbeta aktivt med dessa miljöfrågor i planeringsobjekt för att bidra till att på sikt uppnå dessa miljömål. Idag finns kritik och problem gällande miljömålen då många mål anses vara svårtolkade och diffusa. Målen blir därför svåra att hantera och i planeringsobjektet. Eftersom arbetet med de nationella miljömålen inte finns reglerat idag finns en debatt gällande vilken status miljömålen har i dagens samhälle.

Riksintressen för kulturmiljövården. Kritisk genomgång av fördjupade riksintressebeskrivningar

In Sweden, the main responsibility for urban planning lies with the municipalities. The county administrative boards are responsible for clarifying the governmental interests for the municipalities. The main purpose of this essay was to study documents with descriptions of national heritage areas in order to examine whether certain problems within these documents are still present in the most recent ones. This was done by comparing old documents with new ones. The problem with these kinds of documents has been the lack of clarification of cultural values in national heritage areas.

Poked av politiker : En studie om MUF och SSU:s politiska kommunikation på Facebook

The new media landscape is growing by the minute with blogs, web pages and different communities. The latest phenomenon that has grown rapidly throughout the world is Facebook. This is at new platform for communications where individuals can meet and socialise. Even political actors have started to appear on this community to work and spread their opinions. Several of the Swedish political parties are represented with different group, among them we have the two biggest political youth organisations: MUF (Young conservatives) and SSU(Young socialists).This study examines how Facebook can be used as a tool to create opinion.

Småföretags värde av studenters examinationsarbeten

Purpose:To concretize the various factors on students' theses that are perceived valuable and can contribute to corporate profitability. In our investigation, we want to strengthen the understanding of a "win-win-situation" of cooperation between students and businesses.Methodology:In this study, we have chosen a qualitative approach in which five personal interviews with various organizations that are active in a knowledge intensive industry. A semi-structured questionnaire was used in our interviews.Theory:Our theoretical framework has two broad areas. Introductory chapter is based on theories of research development in Sweden with theories that emphasize the value of collaboration and knowledge. The second chapter deals with a theoretical outlook on value and how this can be applied in marketing.Conclusion:The study shows a diversity of values within three broad categories.

Goal-Oriented Action Planning : Utvärdering av A* och IDA*

Goal-Oriented Action Planning (GOAP) är en AI-arkitektur som tillämpar ett måldrivet beteende åt agenter i spel. Mål uppnås genom att planer med åtgärder genereras med hjälp av en sökalgoritm. Syftet med denna rapport är att undersöka hur två sökalgoritmer, A* och IDA*, presterar under planering i GOAP.De experimenten som används är dels en miljö där agenter simuleras, samt ett test där planer genereras för samtliga implementerade mål utan rendering och simulering av agenter. Data som utvärderas är bl.a. planeringstiden, antal besökta noder under sökning och genererade planer.Utvärderingen visar en tydlig fördel till A*, som i snitt är 38 % snabbare än IDA* vid planering av åtgärder i GOAP.

Varför presenterar företag amerikanska tv-serier? : En studie av en marknadsföringsstrategi

Marketing is an important tool for companies to use in today?s consumptions society, to reach out with products and services. The message that has been sent out is also important, because the message can be distort or reach wrong customer group. Above all this the competition and the struggle round the customer?s increases and it has become more common that the customers tend to be less loyal towards the company.

Bloggar som marknadsföringskanal - En studie om produktplacering

Marknadsaktiviteter vid produktlansering är ett samarbete med Haglöfs Scandinavia AB. Våren 2010 utfördes ett samarbetade med Haglöfs då ett underlag för utökat produktsortiment inom konfektion togs fram. På uppdrag av Haglöfs ska ett förslag framställas på hur en lansering ska kunna se ut om juniorkollektionen introduceras på den svenska marknaden. Hur fungerar det med produktlanseringens strategiska och taktiska lanseringsbeslut och vilka marknadsföringskanaler är lämpliga vid en produktlansering inom outdoorbranschen.Rapporten behandlar hur dagens företag inom outdoorbranschen i Sverige fullgör sina marknadsaktiviteter vid en produktlansering. Strategiska och taktiska lanseringsbeslut illustreras samt utvalda marknadsföringskanaler skildras.En lanseringsstrategi beskriver de marknadsföringsbeslut som är nödvändiga för att presentera en ny produkt till respektive målgrupp och börja generera en inkomst i form av försäljning av den nya produkten.

<- Föregående sida 35 Nästa sida ->