Sök:

Sökresultat:

1749 Uppsatser om Incident handling - Sida 6 av 117

Customer Perceived Service Quality

The purpose of this study is to develop a general understanding of the areas of alliances and service quality as well as their relation to each other, through a consumer perception. Further, to discover more detailed and close up knowledge of customer perceived service quality within airline alliances. This is done by identifying particularly significant dimensions in the service process that have an influence on the perceived service quality.The thesis is based on qualitative study using a critical incident technique to explore the issue of service quality. In the research of the material the iterative approach has been used. The primary information sources are the interviews with customers-members of airline alliance.

Metoder och tekniker för halmbalshuskonstruktion

Olyckor är vanliga inom sjöfarten. För den akut medicinska behandlingen finns god beredskap ochtydliga riktlinjer. För den akut psykiska behandlingen saknas klara råd. Denna studie undersökerrådande riktlinjer och praxis för det psykiska stödet. Studien syftar på att klargöra vad det finns förmöjlighet att utveckla det psykiska stödet i det akuta skedet efter en incident ombord på svenskafartyg.

Energieffektivisering i en bostadsrättsförening - En utredning av HSB Honungskivlingen, Borås

Olyckor är vanliga inom sjöfarten. För den akut medicinska behandlingen finns god beredskap ochtydliga riktlinjer. För den akut psykiska behandlingen saknas klara råd. Denna studie undersökerrådande riktlinjer och praxis för det psykiska stödet. Studien syftar på att klargöra vad det finns förmöjlighet att utveckla det psykiska stödet i det akuta skedet efter en incident ombord på svenskafartyg.

VIP-paneler och högeffektiva isoleringsmaterial - Analys och mätningar av Vakuumisoleringspaneler

Olyckor är vanliga inom sjöfarten. För den akut medicinska behandlingen finns god beredskap ochtydliga riktlinjer. För den akut psykiska behandlingen saknas klara råd. Denna studie undersökerrådande riktlinjer och praxis för det psykiska stödet. Studien syftar på att klargöra vad det finns förmöjlighet att utveckla det psykiska stödet i det akuta skedet efter en incident ombord på svenskafartyg.

Kommunikation mellan Arbetsledare och Underentreprenörer på SU-låghus etapp 3

Olyckor är vanliga inom sjöfarten. För den akut medicinska behandlingen finns god beredskap ochtydliga riktlinjer. För den akut psykiska behandlingen saknas klara råd. Denna studie undersökerrådande riktlinjer och praxis för det psykiska stödet. Studien syftar på att klargöra vad det finns förmöjlighet att utveckla det psykiska stödet i det akuta skedet efter en incident ombord på svenskafartyg.

Inhyrd personal på en lokal byggmarknad. En studie av resursförsörjning och attityder.

Olyckor är vanliga inom sjöfarten. För den akut medicinska behandlingen finns god beredskap ochtydliga riktlinjer. För den akut psykiska behandlingen saknas klara råd. Denna studie undersökerrådande riktlinjer och praxis för det psykiska stödet. Studien syftar på att klargöra vad det finns förmöjlighet att utveckla det psykiska stödet i det akuta skedet efter en incident ombord på svenskafartyg.

Returhantering vid LensLogistics AB: en process- och
flödesutredning för förbättringar

Return handling is often regarded as a slow and complex process. Studies have shown that it is not unusual for a return to cost up to nine times as much as a standard outbound delivery. An efficient return handling process is therefore essential to all competitive companies dealing with logistics. This report investigates, analyzes and gives suggestions on development with the purpose to improve the return handling process at LensLogistics AB in Kista, north of Stockholm, Sweden. The study has been conducted from a deliberately practical point of view in order to suggest improvement suggestions possible to implement and thereby change the entire return handling process.

Miljömärkt genom byggprocessen. Analys av aktörers anpassning till Miljöbyggnad i ett projekt.

Olyckor är vanliga inom sjöfarten. För den akut medicinska behandlingen finns god beredskap ochtydliga riktlinjer. För den akut psykiska behandlingen saknas klara råd. Denna studie undersökerrådande riktlinjer och praxis för det psykiska stödet. Studien syftar på att klargöra vad det finns förmöjlighet att utveckla det psykiska stödet i det akuta skedet efter en incident ombord på svenskafartyg.

Produkthantering vid tillverkning av roterande verktyg

AB Sandvik Cormorant?s production unit in Gimo has identified a need to examinethe handling of products between operations with the purpose of generatingproposals of improvement for the product handling.The aim of this project is to study the existing manufacturing process and givesuggestions for improvement. The proposals should reduce the manual handling ofproducts, decrease the risk of damaging the products during the manufacturing andform a basis for increased traceability. Based on a mapping of the manufacturingprocess and the problem description, a specification of requirements has beencomposed.The mapping of the manufacturing process suggests that a change of the currentsystem is required. The company is recommended to decide how the producthandling between operations should be performed as guidelines for the productionteam.

Upplevelser hos socialsekreterare som arbetar med barn och unga inom myndighetsutövning : - En studie av kritiska incidenter

AbstractWorking with child and youth welfare is one of the most difficult challenges a social worker might face in the field of social work. Those who work with child and youth welfare are more exposed to stress and burnout than other comparable human service occupations. Research links the prevalence of stress and burnout to several key variables, such as demographics, working conditions and personality factors. In contrast, even though social workers in this field face many negative work-related problems they report a high job satisfaction. The aim of this study is to examine how uplifting and straining experiences affect social workers, who work with child and youth welfare, through the use of The Critical Incident Technique and interviews.

Språksvårigheter: : Pedagogernas och logopedernas arbete med att utveckla språket hos barn med språksvårigheter

Customer satisfaction is a key aspect for many corporations, among them Exacta Distributionscenter. To raise their customer satisfaction, we have researched ways to raise customer satisfaction through the implementation of an error-handling system and recommendations on how the organization should function in the future. This paper describes how these recommendations and the application has been developed, through help in existing theories. This results in a customer portal with the main purpose to provide help in handling orders with errors, and several routines recommended to Exacta Distributionscenter. .

Application development for automated positioning of 3D-representations of a modularized product

This thesis presents an application that performs positioning of modules automatically based on given data for every module, and the development of it. The basis of the application is from a previous thesis code. On top of that code, more features and error handling has been added, as well as fixes for various bugs. A stress test has been performed and further development possibilities are being presented.The thesis work was carried out at Toyota Material Handling Mjölby (TMH) and was made in parallel with another thesis by Fredrik Holden who was generating data for the application. For a complete understanding of the theory and background, please also read Holden?s thesis report ?Development of method for automated positioning of 3D-representations of a modularized product?, as well as the former thesis  ?Analysis for Automated Positioning of 3D-representation of a Modularized product??..

Personuppgifteshantering och identifiering inom myndighet, skola och förtag

The authors of this thesis have studied the handling of personal information in various kinds of organizations, because the perception is that the knowledge in this area is weak relative to the weight of the subject.The purpose of this paper has been partly to shed light on how knowledge of this area in the organizations that we have visited during the study but also to answer questions about handling, knowledge and security, and identification of individuals in different systems. What kind of problems the processing of these data creates and why these problems occur.In the beginning of our study we understood the importance of using the correct identifier and therefore chose also to examine what the various identifiers used by the organizations and why they chose these particular identifiers.In the qualitative analysis, Datainspektionen´s general rules and advice has been used as a basis together with the laws applicable to the organizations to get a good picture of how management of personal information is in these organizations.What we have found in this paper is that knowledge about how personal data is handled and what laws and rules are saying is very much dependent on how central the information is to these organization's activities. The police use so many different types of records for their organization to function well and they have very good knowledge of laws and regulations. In contrast, schools that do not handle as much of personal data themselves nor have the same knowledge among staff and do not have enough resources to cope with keeping the same knowledge base as the police. This is something that applies to all types of handling, depending on how important the information is for the organization, the better the security and knowledge in handling the data is..

Koncentrationssvårigheter på gymnasiet - fler sätt att förstå begreppet och förslag till handling i klassrums-situationer. En litteraturstudie kopplad till en fallbeskrivning och samtal

Arbetets syfte är att få en bred kunskapsbas för att förstå vad koncentrationssvårigheter är och hur de kan se ut i klassrummet. Syftet med studien är även att söka förslag till handling för att stävja koncentrationssvårigheter. Det är en litteraturstudie av medicinsk och pedagogisk forskning kring koncentrations-svårigheter. Med hjälp av en fallstudie genom intervjuande samtal med en elev och skolans specialpedagog beskrivs verkligheten på just den här yrkesorienterade gymnasieskolan. Resultatens första del beskriver koncentrationssvårigheter till hjälp för förståelse av begreppet.

Utformning av felhanteringssystem hos företag inom tredjepartslogistikbranschen : med stöd i erkända felhanteringsprocesser

Customer satisfaction is a key aspect for many corporations, among them Exacta Distributionscenter. To raise their customer satisfaction, we have researched ways to raise customer satisfaction through the implementation of an error-handling system and recommendations on how the organization should function in the future. This paper describes how these recommendations and the application has been developed, through help in existing theories. This results in a customer portal with the main purpose to provide help in handling orders with errors, and several routines recommended to Exacta Distributionscenter. .

<- Föregående sida 6 Nästa sida ->