Sök:

Sökresultat:

2032 Uppsatser om Destination image - Sida 7 av 136

Image-en värdeskapande faktor för dagens mobiltelefonföretag?

I denna uppsats undersöks huruvida image kan utgöra en värdeskapande faktor för mobiltelefonföretag. Dagens ekonomi drivs allt mer av högteknologiska branscher, dock har vi uppmärksammat bristen av branschspecifika marknadsföringsteorier, framförallt imageteorier, för högteknologiska företag eller produkter..

Bild- och formskapande i förskola och förskoleklass

The aim of our graduate work is to study the importance of image and shape?s in children's development and learning and also the preschool teacher?s views on image and shapes. Our research aims to explore the value of image and shapes creation and how it is expressed among children and in classroom activities. We are also interested in finding out how it differs from adults' views and what materials teachers use to promote the image and shapes creation in the curriculum. In our own experience, image and shapes activities are often structured differently in different curriculum activities.

Från plats till resmål : Etableringsprocessen

In this thesis we have examined why the establishment process of travel destination is essential for the tour operators and how the process can be influenced by different conditions. The thesis is written from the perspective of the tour operators and with the tour operator Ving as our case study, we have been able to create a picture of how the establishment process of travel destination may look like.We have chosen to deal with some different areas in this thesis that all are important for the creation of a holistic picture of the process. The overall segments listed in this thesis are the process itself, the tourist, marketing, the product creation and demand. By connecting our theoretical framework to the collected empirical data from our case study, we have analyzed the establishment process and drawn our conclusions..

Myrby träsk - från havsvik till betesmark : En manual för visningar vid Gamla Uppsala.

Abstract The aim of this paper is to investigate whether Vara municipality has a continuous picture of their identity, profile and image. Globalization has contributed to the increasingly growing of place marketing. Therefore, the study goes on to using the concepts of identity, profile and image to find out if Vara Municipality communicates similar throughout the whole organization and find out their all through core values. Globalisation will be an interpretive framework for the work that describes why the place marketing is becoming more pressing. The sense of place will be a central part of this study as it is the feelings and images of different places that will be described by the municipality together with the identity, profile and image.

Hur doftar parfymreklamen? : En Studie i hur man kommunicerar doft genom bild i parfymreklamen

With the help of image analysis and scent theory, we have made an analysis that explains how the perfume smells in advertising. There are many different factors that play a role in our perception of smell by image. We have found that using the connotations we can get a sense of the scent. What helps us along the way, the colors, the women and the environment. From this one different conclusions are mad and we create a scent sensation..

Identitet, profil och image i modets ständigt föränderliga värld.

Problembakgrund: I modets föränderliga värld, med nya trender varje säsong, kan det vara svårtför svenska modeföretag att skapa sig en långsiktig stark position på den svenskamodemarknaden. Tre företag aktiva på den svenska modemarknaden har valts ut för attundersöka hur de arbetar med identitet, profil och image för att behålla sin position påmarknaden.Problemformulering: Hur arbetar de utvalda svenska modeföretagen med identitet, profil ochimage?Syfte: Att bidra till förståelse om hur svenska modeföretag kan arbeta med sin identitet, profiloch image för att hålla sig kvar på marknaden.Metod: En kvalitativ studie har genomförts genom djupintervjuer med de tre svenskamodeföretagen Rodebjer, Brixtol och Uniforms for the dedicated. Parallellt har sekundärdataanalyserats för att bidra till en djupare förståelse och en objektivare syn på företagen.Resultat/Slutsats: Det är ett ständigt samspel mellan identitet, profil och image. Där identitet ärvem du är, profil vem du vill vara och image hur du uppfattas.

Nonprofitorganisationer inom vård och omsorg : en kunskapsöversikt

Our study aims to discover how young men aged 15-19 perceive the image of men in women?s magazines. To do this we let eight young men read the two women?s magazines most read by young women their own age, Vecko Revyn and Cosmopolitan. We want to find whether they consider this image to be representative of their own reality.

Consumer Perceptions of Store Image: A study of Ikea and Ilva in Sweden and Denmark

Purpose: The aim of this study is to inquire into the congruency of store image perceptions, projected by Ikea and Ilva, and how Danish and Swedish consumers perceive the aforementioned stores? images in their respective domestic market. Also, the aim sets out to evaluate the success of these stores? images on consumers and on transference to host markets. Further, the aim is to discern specific store image attributes captivating Swedish and Danish consumers.


"Det är upplevelsen som är i fokus" : En studie i hur en Destinations-Marknadsfo?rings-Organisation kan fo?rsta? turistens fo?rva?ntningar och skapa den destinationsupplevelse som efterfra?gas.

Fra?gesta?llning: Hur kan DMOs arbeta fo?r att fo?rsta? turisternas fo?rva?ntningar info?r en destinationsupplevelse?Syfte: Syftet med underso?kningen a?r att skapa en fo?rsta?else fo?r turisternas fo?rva?ntningar, ba?de hur de skapas och hur de kan pa?verka turistens uppfattade destinationsupplevelse. Vi vill a?ven kunna fo?rklara hur turister kan delas in i olika ma?lgrupper baserat utifra?n vad de efterfra?gar av en destinationsupplevelse. Slutligen syftar underso?kningen till att kunna fo?rklara fo?r DMOs hur de kan arbeta med ha?nsyn till turisternas fo?rva?ntningar i framtida destinationsutveckling.Metod: Uppsatsen har haft en deduktiv ansats med ba?de ett sambandsbaserat och beskrivande syfte.

Bröllopsturism : En kvalitativ studie om bröllopsturism i Kalmar

Bröllop har inom endast några få år växt till en egen industri. Forskning visar att det finns en ökad efterfrågan från brudpar att gifta sig utomlands eller på en annan ort än där de bor. Fenomenet bröllopsturism är dock ett relativt outforskat område som inte fått tillräckligt mycket uppmärksamhet. Syftet med uppsatsen var därför att beskriva fenomenet bröllopsturism och exemplifiera med staden Kalmar som fall. Vår avsikt var att undersöka och beskriva bröllopsturismen i Kalmar och hur stadens aktörer arbetar med denna form av turism.

BILD OCH DRAMA I FÖRSKOLAN. : En studie ur ett specialpedagogiskt perspektiv

The aim of the study was from preschool teachers perspective to describe, analyz and understand how teachers in preschool works with children in special needs in image and drama. I have done eights interviews with preschool teachers. From a theoretical base, i use the Nilholms perspectives. I have also Antonovsky and Vygotskijs perspectives. The resultat showed that the majority of preschool teachers have see that image and drama has a great significance over childrens learning in preschool..

Troubleshooting med avseende på avsättningar på gummiduk, Bobergs tryckeri AB

Bobergs printing house in Falun has during some time had problems regarding deposits on blankets intheirs Müller Martini UV-printing presses. Deposits appear in both image areas and non-image areas.These areas have been analyzed and the deposits on non-image areas contain chalk, clay and talc. Thequestion remains how these material bond to the blanket surface. The chalk and clay comes from thepaper. The talc comes from the ink.

Shoppingdestinationen Göteborg - En studie av perceptuellt promenadavstånd och dess inverkan på en stads image

Uppsats för avläggande av filosofie kandidatexamen iKulturvård, Trädgårdens hantverk och design, 22,5 hp, 2014.

Sponsor or Die - En studie om imageöverföring vid mindre events

Studies conducted on event marketing have mainly focused on larger events. Managerial implications, marketing techniques, and theories in the field have hence dominantly addressed events of larger nature. Event marketing however is a growing phenomenon in the marketing mix. Brands are using event marketing to a greater extent. Brands are increasingly using small events as a marketing tool in order to create brand awareness and brand image; this goes for both small brands and large brands.

<- Föregående sida 7 Nästa sida ->