Sök:

Va?lkommen hem!

- marknadsfo?ring genom sma?huskataloger under en femtioa?rsperiod, 1960-2010


Denna studie baseras pa? ett intresse att underso?ka fo?ra?ndringar och likheter inom marknadsfo?ring av kataloghus mellan 1960-2010. Genom en litteraturstudie och en utfo?rlig studie av sma?huskataloger under denna femtioa?rsperiod har vissa slutsatser kunnat dras. Resultaten visar ba?de pa? likheter och skillnader i marknadsfo?ringen. Det viktigaste fo?rsa?ljningsargumentet har under alla a?rtionden visat sig vara att fo?rso?ka sa?lja familjelycka i bild och text.

Författare

Malin Junghard

Lärosäte och institution

Linnéuniversitetet/Institutionen för teknik, TEK

Nivå:

"Kandidatuppsats". Självständigt arbete (examensarbete ) om minst 15 högskolepoäng utfört för att erhålla kandidatexamen.

Läs mer..