Sökresultat:
170 Uppsatser om Push and pull - Sida 12 av 12
Identitet på marknaden, Varumärkesbyggande marknadskommunikation - En studie av företaget LL1903 ?
Dagens konsument exponeras dagligen av en stor mängd reklambudskap. Här spelar företags varumärke en viktig roll. Varumärket fungerar som en identitetsbärare och ger företaget en möjlighet att sticka ut på marknaden. Lyckad marknadskommunikation skapar konkurrensfördelar och resulterar i goda relationer till kunden. Varumärket är en samling tankar, känslor och åsikter som kanaliseras i en både medveten och omedveten förväntan på en produkt eller tjänst.
Informationshantering på Stena Lines Resecenter
SAMMANFATTNING Undersökningen utgår ifrån hypotesen att resesäljare på Stena Lines Resecenter utsätts för mer information än de klarar av att hantera. Stena Lines Resecenter i Sverige är beläget på tre orter ? Göteborg, Karlskrona och Varberg. Organisationen producerar information som överförs mellan kontoren i en daglig och intensiv kommunikation. Studiens syfte är att kartlägga informationshantering och utifrån kommunikationsteorier analysera informationsprocesser ? informationsflöden och kanaler, informationsutformning, selektering, arkivering, informationssökning, effektivitet och tidsaspekten av informations-hantering.
Informationshantering på Stena Lines Resecenter
SAMMANFATTNING Undersökningen utgår ifrån hypotesen att resesäljare på Stena Lines Resecenter utsätts för mer information än de klarar av att hantera. Stena Lines Resecenter i Sverige är beläget på tre orter ? Göteborg, Karlskrona och Varberg. Organisationen producerar information som överförs mellan kontoren i en daglig och intensiv kommunikation. Studiens syfte är att kartlägga informationshantering och utifrån kommunikationsteorier analysera informationsprocesser ? informationsflöden och kanaler, informationsutformning, selektering, arkivering, informationssökning, effektivitet och tidsaspekten av informations-hantering.
Informationshantering på Stena Lines Resecenter
SAMMANFATTNING
Undersökningen utgår ifrån hypotesen att resesäljare på Stena Lines Resecenter
utsätts för mer information än de klarar av att hantera. Stena Lines Resecenter
i Sverige är beläget på tre orter ? Göteborg, Karlskrona och Varberg.
Organisationen producerar information som överförs mellan kontoren i en daglig
och intensiv kommunikation.
Studiens syfte är att kartlägga informationshantering och utifrån
kommunikationsteorier analysera informationsprocesser ? informationsflöden och
kanaler, informationsutformning, selektering, arkivering, informationssökning,
effektivitet och tidsaspekten av informations-hantering.
Informationshantering på Stena Lines Resecenter
SAMMANFATTNING
Undersökningen utgår ifrån hypotesen att resesäljare på Stena Lines Resecenter
utsätts för mer information än de klarar av att hantera. Stena Lines Resecenter
i Sverige är beläget på tre orter ? Göteborg, Karlskrona och Varberg.
Organisationen producerar information som överförs mellan kontoren i en daglig
och intensiv kommunikation.
Studiens syfte är att kartlägga informationshantering och utifrån
kommunikationsteorier analysera informationsprocesser ? informationsflöden och
kanaler, informationsutformning, selektering, arkivering, informationssökning,
effektivitet och tidsaspekten av informations-hantering.