Sök:

Sökresultat:

524 Uppsatser om Flex Office - Sida 2 av 35

Web services : en integration av CRM och kundzon

Detta projekt drevs på uppdrag av Flex Datasystem som behövde en vidareutveckling av deras aktuella hemsida. Här finns bland annat möjlighet att direkt ladda ner uppdateringar för kundernas program. Problemet var att hemsidan inte innehöll någon information om uppdateringarna. Kunderna måste då vända sig direkt till supporten för att få information om vad som har åtgärdats. Det här projektet gick ut på att utveckla en funktionalitet som, med automatik, publicerar information om varje uppdatering.

Rich Internet Application Platforms : En utvärderingsstudie av Adobe Flex, JavaFX och HTML5

Vi lever idag i en värld där sprickan mellan vad som går att skapa med en desktopapplikation och vad som är möjligt att implementera på en webbsida har blivit mindre än någonsin. För tio år sedan var det inte möjligt att skapa avancerade affärssystem på en webbklient, men i och med att tekniker har utvecklats och nya språk har skapats har även nya möjligheter öppnats framför våra ögon. Frågan är var gränsen går? Vad kan vi egentligen skapa med de webbramverk som finns tillgängliga idag. Det är en av frågorna denna rapport ska svara på.Idag finns det en stor mängd ramverk för att utveckla så kallade Rich Internet Applications, komplexa och dynamiska program som körs direkt från webbläsaren.

Vi sitter tillsammans : Upplevelser av samhörighet och ledarskap i ett traditionellt kontorslandskap.

The office is the working environment in which an increasing proportion of the population spends their days . One type of office are open plan offices which are characterized by several people sitting together in the same room without spatial boundaries . The general discourse of this kind of offices is that they constitute an advantageous design that allows organizational changes without the need for redevelopment . From a work perspective, this office design is both criticized and acclaimed . Problems with noise is frequently reported in research which can lead to ill health.

Lagning av revor i textilt målningsunderlag Långsiktig stabilitet och karaktäristiska egenskaper hos adhesiv och metoder

Uppsats för avläggande av filosofie kandidatexamen iKulturvård, Konservatorprogrammet15 hpInstitutionen för kulturvårdGöteborgs universitet2013:18.

Pivot - en aktiv sittmöbel för kontorsmiljö

The purpose of this project was to invite a changed perception of active sitting, to introduce a more active way of sitting in office environments and destigmatize an active sitting posture such as straddling by giving active sitting products conscious aesthetics based on environment and positive associations. The goal with this project was an active sitting product for office environments with aesthetics considered encouraging to movement in a relaxed way, regardless of age and gender, and connect to materials and aesthetics related to activity, experience and recreation. Horseback riding, retro style surfing and skateboarding was an entry of investigation. The project was based on existing active sitting products, their function and production techniques. It was not a part of the project to investigate new models of sitting.

Unga och arbetslösa : Upplevelser av ungdomsarbetslöshet i en bruksort

This thesis focuses on youth unemployment in Finspång, often referred as an industrial community. The theoretical framework of the thesis is based on social constructionism and covers theoretical discourse analysis, intersectionality and social capital. The study is based on qualitative interviews with 7 unemployed individuals between the ages of 19-24 and an interview with an employee at the employment office in the community. The main subject in this thesis is the youngsters experience with unemployment, labour, the employment office, the impacts of social capital and the labour market in the community. The analysis focuses in how the respondents discuss their experienced problems with their unemployment.

Öppen MjukvaruMigration : En studie om för- och nackdelar med en migration till öppen mjukvara

Denna uppsats behandlar en undersökning som gjordes efter det att en gymnasieskola i Örebro migrerat från Microsoft Office till Open Office. I studien undersöktes vilka för och nackdelar som lärare upplevde efter migrationen samt vilka problem som uppstod då öppen mjukvara används i en miljö som är dominerad av proprietär mjukvara.Det tillvägagångssätt vi valt är en metodtriangulering där vi samlat in data med hjälp av tre olika insamlingsmetoder, en litteraturstudie, kvalitativa intervjuer och en kvantitativ enkät. Dessa insamlingsmetoder utformades så att litteraturstudien var av bredare karaktär och leder till att intervjuerna blir av mer specifik karaktär som i sin tur ger oss kvantitativa frågor till enkäten.Det vi funnit under arbetets gång är att migrationen lett till interoperabilitetsproblem med existerande proprietära system och även att filer tolkats olika av de båda kontorspaketen. Lärarna såg större skillnader mellan de båda kontorspaketen är vad skolan och kommunen förutsett och tyckte att de mer avancerade funktionerna är svårare att använda i Open Office vi har även sett en efterfrågan utbildning..

Den offentliga arbetsförmedlingen : Vilka skillnader finns det mellan den offentliga arbetsförmedlingen och privata arbetsförmedlingar?

During half a century the society has been changed from an industrial to knowledge-driven society. Industry companies have standardized requirements and companies that works with development in production has unique qualifications. The public employment office was created during a time that each tailored to then general requirements were dominating and the adaptation average appropriate worker and appropriate work where general. When the monopoly was stopped, crew companies begun to settle down on the market that flexibly adapt themselves to carried out now specialized needs that require sophisticated adaptation average work and job seekers. Companies lose the confidence for the public employment office and politicians threaten the organization with big closure.

Arkitektonisk kvalitet med fokus på skönhet ? En fallstudie av hyresgästers betalningsvilja för skönhet i Garnisonen

In the Real Estate market there are a large number of commercial properties with offices. As acompany or business you are faced with many decisions when choosing your office space.This bachelor thesis examines the concept of architectural quality with focus on beauty and itsvalue for office tenants. The ambition is to find out if beauty is a decisive factor in theselection of office and if there is a willingness to pay for it.The selected question is studied in a case study of Garnisonen where tenants, a propertyowner and an architect are interviewed, all with connection to the examination object.Garnisonen is well suited as a case study because it is Stockholm's largest office complexwith buildings from three different architectural eras. Tenants in the survey represent allarchitectural styles and have different industry affiliation.As a theoretical framework a literature study is presented where the importance of beauty forthe individual, the built environment and society are treated, and also how the office can beused for branding purposes. The interviewees? views of beauty and their opinions on beauty atwork in Garnisonen are presented in the results.

Myndighetscentret ? En kvalitativ studie av myndigheters lokalbehov och en utveckling av ett kontorshotellskoncept

Aim: This paper aims to produce a serviced office concept adjusted to Statens fastighetsverk. The concept will make SFV:s properties more attractive for renting. Method: Information has been collected from interviews with 13 different serviced office companies, one serviced office agent and eleven government authorities. Also litterateur, reports and internet have been used in gathering information.I will use following questions:¨      How is the serviced office concept designed?¨      Which customer segment should SFV direct to and what need does the segment have?¨      How shall a marketing plan look like for the concept?¨      How should a concept designed for SFV look like? Result & Conclusions: Serviced office space is a company that letting functional workspace with access to shared facilities e.g. reception, office machines, internet, phone and more.

Kalkylarbete för byggnadsprojekt med Vico Office : För- och nackdelar med 5D BIM

AbstractBuilding Information Model/Modeling/Management (BIM) is a tool that allows for efficient working methods. BIM saves time and money while providing the potential for visualization. This method of working is based on a 3D-model, and then a fourth and fifth dimension are connected. 5D modeling means that a spreadsheet creates cost estimates based on the 3D model. This provides opportunities to carry out calculations in the early stages of the projects. Calculations are currently performed manually and do not contribute to the development that the construction industry requires.

Faktorer som bidrar till att göra en arbetsplats hälsofrämjande : En intervjuundersökning på ett försäkringskassekontor.

Today we spend a lot of time at our place of work. Changes in the Swedish labour market have caused illness for many people. This has contributed to that many people have been reported sick. The purpose with this study was to investigate and deskribe factors the staff, at a social insurance office, identify as important for health at a place of work. Ten employees at the social insurance office took part in the study.

Vägledning inom arbetsförmedlingen

The purpose of this study was to examine guidance activities in an employment office and to explain the significance these activities have for the job seekers' way towards an occupation. The method used was literature studies and qualitative interviews with respondents in three categories: a manager, two workingmediators and three job seekers, all at the same employment service office. The results that emerged was that there are different kinds of guidance in the employment service, both in the narrow sense and broad sense. The different categories of respondents describe and define the guidance activities in different ways and have different descriptions of how these activities can help job seekers into employment. The conclusions drawn where that the manager sees everything on the employment service as guidance, workingmediators differ in their roles as advisers and counselors.

Implementation av prototyp för inomhuspositionering

Utveckling av teknik skapar ständigt nya möjligheter men innebär också stora förändringar för företag och organisationer. Mobiltelefoner, surfplattor, bärbara datorer, mobilkommunikation och molnteknik gör det möjligt idag att inte längre vara bunden av tid, plats eller en enhet för att kunna arbeta. Förändringen innebär att en ny typ av flexibla och yteffektiva kontor med inga fasta arbetsplatser blir allt vanligare. Problemet med de så kallade flexkontoren är att veta var eller när en kollega befinner sig på kontoret är inte lika självklart, framförallt om det är stort kontor med flera våningsplan.Målsättningen med detta arbete är att ta fram och implementera en inomhuspositioneringstjänst eller en så kallad Location-Based Service, till företaget Connecta AB. Tjänsten ska göra det möjligt för användare att med hjälp av sin mobiltelefon dela med sig av sin nuvarande arbetsplats i en kontorsmiljö.Resultatet av arbetet är en Location Based Service som gör det möjligt för en användare att med hjälp av en Androidtelefon med stöd för kortdistanskommunikationstekniken Near Field Communcication att dela med sig av sin nuvarande arbetsplats.

Invandrares upplevelser av diskriminering och den politiska diskursen om invandrare i Sverige mellan 1960-2009

Aim: This paper aims to produce a serviced office concept adjusted to Statens fastighetsverk. The concept will make SFV:s properties more attractive for renting. Method: Information has been collected from interviews with 13 different serviced office companies, one serviced office agent and eleven government authorities. Also litterateur, reports and internet have been used in gathering information.I will use following questions:¨      How is the serviced office concept designed?¨      Which customer segment should SFV direct to and what need does the segment have?¨      How shall a marketing plan look like for the concept?¨      How should a concept designed for SFV look like? Result & Conclusions: Serviced office space is a company that letting functional workspace with access to shared facilities e.g. reception, office machines, internet, phone and more.

<- Föregående sida 2 Nästa sida ->