Sök:

Sökresultat:

7405 Uppsatser om Audience management - Sida 23 av 494

"På fel sida av gatan är man lämnad åt råttorna" - en studie av en liten detaljhandelsaktörs karaktärsdrags inverkan vid valet av lokalisering

Titel: Revenue Management Nyckeln till framgångsrik intäktsoptimering? Författare: Charlotte Karlsson & Maria Lantz Nivå: Examensarbete, Magisterprogrammet Service Management, Lunds Universitet, Campus Helsingborg Handledare: Mikael Bergmasth & Pavla Kruzela Problemformulering: Det har forskats mycket kring Revenue Management och ledarskap men kopplingen mellan dessa har utelämnats. Det är viktigt att ledaren kan skapa en förståelse för vad och varför de anställda utför sitt arbete. Därför kan brist på bra ledarskap leda till problem. Syfte: Vårt syfte med denna magisteruppsats är att undersöka hur hotell arbetar med intäktsoptimerade källor som Revenue Management.

Hälsobokslut i praktiken - en studie av tre kommuner

Studien syftar till att analysera hur tre kommuner utformar och använder sina hälsobokslut..

Påverkande faktorer vid implementering av CRM

The purpose of this thesis was to examine why so many CRM-projects didn`t reach the expected goals that companies management envisaged. The purpose was divided into two research questions. ? How should companies? management design the strategic projection of the CRM implementation? ? How will employees? attitude to changes influence the result of the CRM implementation? The case company was a Swedish technical consulting company: interviews were conducted with two represents from two different departments. The findings of the study were that management often strongly believes that software will sort out most of the upcoming problems and forget the factor that education of employees is at least equal important.

Knowledge Management System och kollaborativt arbete ? Wiki som informationshanteringsverktyg

Denna rapport tar upp huruvida Wiki, som informationshanteringsverktyg, kan uppfylla de krav som finns på företags informationshantering idag. Syftet med arbetet är att utifrån teori och en mindre undersökning se vilka möjligheter och nackdelar som finns med verktyget för företag. En mindre intervjustudie med tolv informanter har genomförts på företaget Agda Lön AB. För att skapa en grund presenteras teorier inom Knowledge Management och Knowledge Management System, Kollaborativt- och kooperativt arbete, samt verktyget Wiki. Därefter redogörs den studie som genomförts. Vidare diskuteras de olika aspekter som framkommit under teori och empiri.

Value Creating in the Public Space

En sammanfattning av uppsatsen på maximalt 8000 tecken..

Finansiell stabilitet med Basel II? En studie av det nya regelverket för banker

En sammanfattning av uppsatsen på maximalt 8000 tecken..

Redovisning av finansiell leasing - En studie av företagen på Attract 40

En sammanfattning av uppsatsen på maximalt 8000 tecken..

Motstånd vid förändring av ekonomisystem - utifrån institutionell teori

The purpose of this study is, on the basis of institutional theory, to contribute with moreunderstanding about resistance to management accounting change and also to survey reasonsfor the resistance and how to cope with the resistance.The study is a qualitative case study and semi-structured interviews have been used tocomplement the study?s theoretical area, consisting of scientific articles.The conclusion from the study is that resistance to management accounting change can beunderstood and explained by the institutions of each organisation and its underlying structures. Afurther conclusion is, with the structures in mind there are many reasons for resistance and alsomany ways to cope with the resistance. A model has been produced in purpose to createunderstanding and to survey the resistance to management accounting change..

Se mig, köp mig! : En studie om framställningen av kvinnor och män i reklam för skönhetsprodukter

Master?s Thesis in Media and CommunicationTitle: See me, buy me ? A study of how women and men are exposed in commercial advertisements for beauty productsAuthor: Annelie EliassonUniversity: University of HalmstadCourse: Media and CommunicationTerm: Spring 2013Supervisor: Ebba SundinExaminer: Ingegerd RydinPurpose: This studys purpose is to examine how women and men are exposed in commercial advertisements for beauty products. To examine this purpose two main questions have been formulated:What differences and similarities are there in the representation of women and men in the commercial advertisements?Are there any differences in the representation regarding the target audience in the commercial advertisements?Method: Quantitative content analysisMaterial: 443 commercial advertisements for beauty products in the Swedish lifestyle magazines Plaza Kvinna and Café Magazine from 2008 to 2012Main results: The result of the study shows that women and men, presented in the commercial advertisements for beauty products, were very much alike in most aspects. For example there were only insignificant differences regarding how much of the person?s body that was included in the advertisement, the body position and the activeness of passiveness of the person in question.

Uppmuntrande uppdateringar : Om att utforma läsbara statusuppdateringar på Facebook som lockar till läsning och uppmuntrar till interaktion.

There are no guidelines regarding how companies should design status updates on Facebook which attain good readability and engage the readers. Half the Swedish population are Facebook-users, but companies have yet to publish comprehensible messages on Facebook which effectively include the recipients. Inclusion is not just a matter of accessibility, but also of readability.Therefore, I studied how status updates should be designed on Facebook in order to increase the readability and to engage the readers. My target group is 22-32 year olds, since the company I worked with wanted to target this group. I conducted my research through literature studies, interviews with the client, analysis of past status updates, questioned an expert in social media, and organized a group interview with the target group.My research shows that status updates should contain information that is topical, informative and relevant to the target group.


Hur skapar man en dokumentärfilm, med utgångspunkt från ett dramaturgiskt bildspråk? : Med fokus på trovärdighet

Målet med denna uppsats är att visa hur den dramaturgiska kurvan påverkar publikens sätt att ta till sig dokumentärfilm, med hänsyn till upplevelse och trovärdighet. I följande uppsats kommer man att på viktiga beståndsdelar som bidrar till hur man kan arbeta fram ett dramaturgiskt bildspråk inom det dokumentära skapandet av film. Viktiga punkter som delges innefattar även hur man bygger på trovärdighet mot sin publik och binder detta samman genom en bra dramaturgi, detta i kombination med ett projekt, följt av diskussion och slutsatser. De verktyg, som tidigare forskning hänvisar till, upplevs som positiva hjälpmedel för att genomföra en trovärdig produktion. Dock bör tilläggas att min erfarenhet av detta kandidatarbete, visade på att man bör lägga större fokus på att arbeta i realtid, än att påverka materialet allt för mycket i efterbearbetning.

Konst och exil : En undersökning av Shirin Neshats fotografi och videokonst i relation till exil

The Iranian artist Shirin Neshat has been living in self-imposed exile since the late 1970s, as she chose not to return to her home country following the ?79 Islamic Revolution. Through her works Neshat examines Iran before and after the revolution and follows political and civil transformations through strong photographs of women in her country of birth.  My own use of the term exile deals with the analysis of the state of exile in relation to artistic work as a globalized and underlying motivation for art and artists. The new definition of exile is analyzed in relation with the artist?s photographs and the verbal and visual statements.

Customer Relationship Management : hur tillämpas detta i företagen?

Syfte: Vårt syfte med uppsatsen är att med hjälp av enkäter och de kriterier som finns i teorin undersöka hur långt de medverkande företagen har kommit i deras framgång gällande Customer Relationship Management. Metod: Vi har gjort en kvantitativ enkätundersökning där vi har tillfrågat 30 företag i Ronneby. Vi har sedan analyserat detta utifrån diagram som vi har fått fram i Excel. Slutsatser: De flesta företagen i Ronneby är bara i början av CRM och de kan med enkla medel komma mycket längre..

Nätbutiker och Kundrelationer : Relationsmarknadsföring

Titel: e-Commerce and Relationships ? Customer Relationship Management This bachelor thesis is brought together to analyze the transformation from traditional marketing to Customer Relationship Management. The development in the technology world has made the marketing focus shift from products and their functionality to customers and value creation. Because of the tougher competition that developed from new channels of communication, corporations had to generate new sources of value for their customers in order to establish lasting relationships with them. Therefore we found it interesting to investigate how companies within the e-commerce business handle the transition towards customer relationship management.

<- Föregående sida 23 Nästa sida ->